Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13990
Назва: Когнітивний компонент суб’єктивного благополуччя особистості в ситуації пандемії COVID-19
Автори: Боснюк, Валерій Федорович
Олефір, Валерій Олександрович
Ключові слова: суб’єктивне благополуччя
задоволеність життям
пандемія
коронавірус
COVID-19
Дата публікації: 2021
Видавництво: Інститут психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Короткий огляд (реферат): COVID-19 сприяв радикальним змінам в повсякденному житті людей, що поставило під загрозу їх благополуччя. За таких умов знання психологічних особливостей переживання ситуації пандемії та її вплив на задоволеність життям як складової суб’єктивного благополуччя особистості має першочергове значення для вирішення проблем психічного здоров’я в період надзвичайної ситуації. На основі результатів крос-секційного дослідження вибірки з 465 осіб було встановлено, що 2/3 респондентів відчули істотний вплив пандемії на своє життя. Відбулися негативні зміни в професійній, фінансовій сферах, самопочутті, з’явилася тривога за здоров’я та можливі негативні економічні наслідки, які не залежали від соціально-демографічних факторів. Встановлено, що висока задоволеність життям є фактором, що зменшує суб’єктивний вплив стрес-факторів COVID-19. Окрім того, отримані результати свідчать на користь стабільності когнітивного компоненту суб’єктивного благополуччя особистості після майже року розповсюдження коронавірусу в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13990
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Когнітивний компонент суб’єктивного благополуччя особистості в ситуації пандемії COVID-19.pdfБоснюк В.Ф., Олефір В.О. Когнітивний компонент суб’єктивного благополуччя особистості в ситуації пандемії COVID-19. Психологічний часопис: науковий журнал. Том 7. Вип. 4 (48). Київ: Інститут психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України, 2021. С. 57-68. https://doi.org/10.31108/1.2021.7.4899,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.