Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14125
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрегубов, Д.Г.-
dc.contributor.authorТрегубова, І.М.-
dc.date.accessioned2021-12-16T11:44:06Z-
dc.date.available2021-12-16T11:44:06Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.citationТрегубов Д.Г., Трегубова І.М. Впровадження «педагогіки партнерства» в умовах гуртка // Науково-практична конференция «Психологія та педагогіка у системі сучасного гуманітарного знання XXI століття» 10-11.12.2021. «Центр педагогічних досліджень». 2021. С.32-36.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14125-
dc.description.abstractПедагог повинен створити позитивне та зрозуміле середовище діяльності. Розуміючи це середовище та маючи зацікавлене ставлення до нього дитина сама на занятті включається у освітній процес та підтримує його. Група таких дітей своїм інтересом може навіть вгамувати одного-двох гіперактивних товаришів, яким важко тривалий час знаходитись у одному стані. Кожна особистість у такій групі стає активним партнером педагога, так само, як і сам педагог.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherЦентр педагогічних дослідженьru_RU
dc.subjectпедагогіка партнерстваru_RU
dc.subjectвзаєморозумінняru_RU
dc.titleВпровадження «педагогіки партнерства» в умовах гурткаru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра спеціальної хімії та хімічної технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Трегубова_тезиПедагПартн(2021)черн.pdfПедагогіка партнерства371,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
pcenter.kharkiv_декабрь_2021_САЙТ_ (1).pdfПартнерство в освіті1,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.