Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14125
Назва: | Впровадження «педагогіки партнерства» в умовах гуртка |
Автори: | Трегубов, Д.Г. Трегубова, І.М. |
Ключові слова: | педагогіка партнерства взаєморозуміння |
Дата публікації: | гру-2021 |
Видавництво: | Центр педагогічних досліджень |
Бібліографічний опис: | Трегубов Д.Г., Трегубова І.М. Впровадження «педагогіки партнерства» в умовах гуртка // Науково-практична конференция «Психологія та педагогіка у системі сучасного гуманітарного знання XXI століття» 10-11.12.2021. «Центр педагогічних досліджень». 2021. С.32-36. |
Короткий огляд (реферат): | Педагог повинен створити позитивне та зрозуміле середовище діяльності. Розуміючи це середовище та маючи зацікавлене ставлення до нього дитина сама на занятті включається у освітній процес та підтримує його. Група таких дітей своїм інтересом може навіть вгамувати одного-двох гіперактивних товаришів, яким важко тривалий час знаходитись у одному стані. Кожна особистість у такій групі стає активним партнером педагога, так само, як і сам педагог. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14125 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра спеціальної хімії та хімічної технології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Трегубова_тезиПедагПартн(2021)черн.pdf | Педагогіка партнерства | 371,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
pcenter.kharkiv_декабрь_2021_САЙТ_ (1).pdf | Партнерство в освіті | 1,01 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.