Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14125
Назва: Впровадження «педагогіки партнерства» в умовах гуртка
Автори: Трегубов, Д.Г.
Трегубова, І.М.
Ключові слова: педагогіка партнерства
взаєморозуміння
Дата публікації: гру-2021
Видавництво: Центр педагогічних досліджень
Бібліографічний опис: Трегубов Д.Г., Трегубова І.М. Впровадження «педагогіки партнерства» в умовах гуртка // Науково-практична конференция «Психологія та педагогіка у системі сучасного гуманітарного знання XXI століття» 10-11.12.2021. «Центр педагогічних досліджень». 2021. С.32-36.
Короткий огляд (реферат): Педагог повинен створити позитивне та зрозуміле середовище діяльності. Розуміючи це середовище та маючи зацікавлене ставлення до нього дитина сама на занятті включається у освітній процес та підтримує його. Група таких дітей своїм інтересом може навіть вгамувати одного-двох гіперактивних товаришів, яким важко тривалий час знаходитись у одному стані. Кожна особистість у такій групі стає активним партнером педагога, так само, як і сам педагог.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14125
Розташовується у зібраннях:Кафедра спеціальної хімії та хімічної технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Трегубова_тезиПедагПартн(2021)черн.pdfПедагогіка партнерства371,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
pcenter.kharkiv_декабрь_2021_САЙТ_ (1).pdfПартнерство в освіті1,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.