Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14246
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLytvynenko, Olha-
dc.date.accessioned2021-12-19T11:28:46Z-
dc.date.available2021-12-19T11:28:46Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.citationІнновації та традиції у мовній підготовці студентів: Матеріали Міжнародного науково-практичного семінару 7 грудня 2021 р. Харків: ХНУБА, 2021. С.203-205ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14246-
dc.description.abstractThe formation of motivation in students of technical free economic zones is one of the main tasks of the educational process, in which the student should become an active participant, not a passive object. Qualitative foreign language training of students of technical specialties is possible under the condition of application of new teaching methods: cognitively oriented technologies (dialogical teaching methods, seminars-discussions, problem-based learning, cognitive maps, instrumental-logical trainings, etc.); activity-oriented technologies (project method, contextual learning, organizational-activity games, complex tasks, simulation-game modeling of social processes, etc.); personality-oriented technologies (interactive and simulation games, development trainings, etc.)ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherХНУБАru_RU
dc.subjectforeign languagesru_RU
dc.subjectEnglishru_RU
dc.subjectmotivationru_RU
dc.subjectteaching methodsru_RU
dc.titleForming students’ motivation to learning English as a foreign languageru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ХНУБА_2021.pdf831,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.