Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14246
Назва: Forming students’ motivation to learning English as a foreign language
Автори: Lytvynenko, Olha
Ключові слова: foreign languages
English
motivation
teaching methods
Дата публікації: гру-2021
Видавництво: ХНУБА
Бібліографічний опис: Інновації та традиції у мовній підготовці студентів: Матеріали Міжнародного науково-практичного семінару 7 грудня 2021 р. Харків: ХНУБА, 2021. С.203-205
Короткий огляд (реферат): The formation of motivation in students of technical free economic zones is one of the main tasks of the educational process, in which the student should become an active participant, not a passive object. Qualitative foreign language training of students of technical specialties is possible under the condition of application of new teaching methods: cognitively oriented technologies (dialogical teaching methods, seminars-discussions, problem-based learning, cognitive maps, instrumental-logical trainings, etc.); activity-oriented technologies (project method, contextual learning, organizational-activity games, complex tasks, simulation-game modeling of social processes, etc.); personality-oriented technologies (interactive and simulation games, development trainings, etc.)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14246
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ХНУБА_2021.pdf831,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.