Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14496
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкориніна-Погребна, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-12-24T00:12:35Z-
dc.date.available2021-12-24T00:12:35Z-
dc.date.issued2021-10-
dc.identifier.citationТрансформація соціальних інститутів в інформаційному суспільстві: 4 конгрес соціологічної асоціації України. Тези доповідей Харків, 28-29 жовтня 2021 року. Харків, 2021ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14496-
dc.publisherХарків, 2021ru_RU
dc.subjectкреативна рекламаru_RU
dc.subjectспоживачіru_RU
dc.subjectтипи споживачівru_RU
dc.subjectрепрезентативна системаru_RU
dc.titleТипологія споживачів при сприйнятті креативної рекламиru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Theses_IV_Congress_SAU.pdf8,65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.