Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14496
Title: Типологія споживачів при сприйнятті креативної реклами
Authors: Скориніна-Погребна, Ольга Володимирівна
Keywords: креативна реклама
споживачі
типи споживачів
репрезентативна система
Issue Date: Oct-2021
Publisher: Харків, 2021
Citation: Трансформація соціальних інститутів в інформаційному суспільстві: 4 конгрес соціологічної асоціації України. Тези доповідей Харків, 28-29 жовтня 2021 року. Харків, 2021
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14496
Appears in Collections:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Theses_IV_Congress_SAU.pdf8,65 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.