Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14496
Назва: Типологія споживачів при сприйнятті креативної реклами
Автори: Скориніна-Погребна, Ольга Володимирівна
Ключові слова: креативна реклама
споживачі
типи споживачів
репрезентативна система
Дата публікації: жов-2021
Видавництво: Харків, 2021
Бібліографічний опис: Трансформація соціальних інститутів в інформаційному суспільстві: 4 конгрес соціологічної асоціації України. Тези доповідей Харків, 28-29 жовтня 2021 року. Харків, 2021
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14496
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Theses_IV_Congress_SAU.pdf8,65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.