Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14498
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSkorynina-Pohrebna, Olga-
dc.contributor.authorNaumik-Gladka, Katerina-
dc.date.accessioned2021-12-24T00:22:34Z-
dc.date.available2021-12-24T00:22:34Z-
dc.date.issued2021-10-
dc.identifier.citationМатеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2021р. Умань: УНУС, 2021. 24-28 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14498-
dc.titleSocial conflict as a form of manifestation of marketing communicationsru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матеріали конференції УНУС 25.10.2021.pdf2,55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.