Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14498
Title: Social conflict as a form of manifestation of marketing communications
Authors: Skorynina-Pohrebna, Olga
Naumik-Gladka, Katerina
Issue Date: Oct-2021
Citation: Матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2021р. Умань: УНУС, 2021. 24-28 с.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14498
Appears in Collections:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матеріали конференції УНУС 25.10.2021.pdf2,55 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.