Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14667
Title: СУТНІСТЬ ТА ОСНОВНІ ОЗНАКИ СУЧАСНИХ СВІТОВИХ ТЕНДЕНЦІЙ ПУБЛІЧНОГО МАРКЕТИНГУ
Other Titles: THE ESSENCE AND MAIN FEATURES OF MODERN WORLD TRENDS IN PUBLIC MARKETING
Authors: Угоднікова, О.І.
Keywords: державне управління
публічний маркетинг
світовий досвід публічного маркетингу
Issue Date: 2021
Publisher: НУЦЗУ
Citation: ВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"
Series/Report no.: 2(15)2021;
Abstract: ктуальність питання пошуку ефективних механізмів трансформації системи державного управління в Україні визначає увагу до даної проблематики науковців та фахівців-практиків. Проте, одним із найбільш ефективних способів проведення трансформаціє є аналіз провідного світового досвіду та його імплементація відповідно до вітчизняних реалій. На основі проведеного аналізу розроблені рекомендації щодо особливостей формування системи публічного маркетингу на національному рівні державного управління.
Description: The urgency of the issue of finding effective mechanisms for the transformation of the public administration system in Ukraine determines the attention to this issue of scientists and practitioners. However, one of the most effective ways to carry out the transformation is the analysis of the leading world experience and its implementation in accordance with domestic realities. Based on the analysis, recommendations have been developed on the peculiarities of the formation of the system of public marketing at the national level of public administration.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14667
Appears in Collections:ВІСНИК НУЦЗ УКРАЇНИ. СЕРІЯ: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ 2021/Випуск15

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Uhodnikova.pdf671,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.