Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14699
Назва: | ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ МЕХАНІЗМІВ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ РОЗВИТКУ ТРАНСПОРТНОЇ ГАЛУЗІ |
Інші назви: | THEORETICAL AND METHODOLOGICAL PRINCIPLES OF MECHANISMS FOR THE FORMATION AND IMPLEMENTATION OF STATE POLICY FOR THE DEVELOPMENT OF THE TRANSPORT INDUSTRY |
Автори: | Крихтіна, Ю.О. |
Ключові слова: | державне управління транспортна сфера державне регулювання управлінська діяльність |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | НУЦЗУ |
Бібліографічний опис: | ВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління" |
Серія/номер: | 1(10)(2019); |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено дослідженню та обґрунтуванню особливостей становлення транспортної галузі як об’єкта державно-управлінської діяльності. Акцентовано увагу на тому, що в період активного впровадження державно-управлінських реформ для транспорту, держава має виступати активним учасником реалізації стратегічних змін, забезпечуючи значну підтримку галузі в процесах трансформації її системи функціонування. Ґрунтуючись на аналізі закордонних моделей державного регулювання діяльності транспорту в цілому, а також недоліків у програмних документах щодо реформування транспорту в Україні, потрібно вибудовувати власну модель державного регулювання. Особливістю такої моделі має бути те, що вона має враховувати пріоритетні напрями розвитку галузі та в комплексі розкривати інструменти формування стратегічних переваг окремих видів транспорту за такими складниками розвитку, як інноваційно-виробничий, інвестиційний, соціальний, енергетичний, екологічний та міжнародний. Зроблено висновок, що транспортна інфраструктура є сферою відповідальності держави та держава зацікавлена у її розвитку, відповідальність за розвиток інфраструктури транспорту в країні, пов'язану з високими витратами, які традиційно несуть органи державного управління. У найближчій середньостроковій перспективі пріоритетними позначені проекти з будівництва нових та реконструкції вже існуючих об'єктів транспортної інфраструктури, обсяги фінансування яких виходять за межі можливостей міських бюджетів, а також видозмінення існуючого механізму державного управління. Констатовано, що криза реформування та відсутність ефективних зрушень у системі функціонування транспорту знаходиться в неефективності загальнодержавної політики регулювання галузі. Останнє виявляється у тому, що обрана державою стратегія розвитку галузі та парадигма, яка знаходиться в її основі, не відповідають загальносвітовим закономірностям розвитку. |
Опис: | The article is devoted to the study and substantiation of the peculiarities of the transport industry as an object of public administration. Emphasis is placed on the fact that during the period of active implementation of public administration reforms for transport, the state should be an active participant in the implementation of strategic changes, providing significant support to the industry in the process of transforming its system of operation. Based on the analysis of foreign models of state regulation of transport in general, as well as shortcomings in the program documents on transport reform in Ukraine, you need to build your own model of state regulation. The peculiarity of such a model should be that it should take into account the priority areas of industry development and comprehensively reveal the tools for forming strategic advantages of certain modes of transport for such development components as innovation, production, investment, social, energy, environmental and international. It is concluded that the transport infrastructure is the responsibility of the state and the state is interested in its development, the responsibility for the development of transport infrastructure in the country associated with high costs, which are traditionally borne by public administration. In the near medium term, priority is given to projects for the construction of new and reconstruction of existing transport infrastructure, the amount of funding which is beyond the capacity of city budgets, as well as modification of the existing mechanism of public administration. It is stated that the crisis of reform and the lack of effective changes in the system of transport is in the ineffectiveness of national policy to regulate the industry. The latter is manifested in the fact that the strategy chosen by the state for the development of the industry and the paradigm that underlies it do not correspond to the global laws of development. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14699 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник НУЦЗ України. Серія: Державне управління 2019/ВИПУСК 10 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Krykhtina119.pdf | 397,22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.