Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15436
Title: АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДГОТОВКИ КАДРІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ В УКРАЇНІ
Authors: Вавренюк, С.А.
Keywords: система вищої освіти
ефективність публічного управління
модернізація
стратегія розвитку
реформування системи вищої освіти
стратегія управління
Issue Date: 2022
Publisher: НУЦЗУ
Citation: ВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"
Series/Report no.: 1(16)2022;
Abstract: Дана стаття присвячена аналізу стану публічного управління підготовки кадрів вищої школи в Україні. Для розвитку сфери вищої освіти в Україні важливою необхідністю є формування професійної компетентності кадрів та керівних кадрів закладів вищої освіти в період інноваційних змін, а також підвищення їхнього профільного рівня. Основу підготовки та підвищення профільного рівня забезпечує тільки спеціальна освіта. Одну із важливих ролей у даному аспекті відіграє підготовка фахівців публічного управління у сфері освіти та управління закладом вищої освіти. Це стосується керівних кадрів сфери освіти на районному, міському та регіональному рівнях та керівників закладів вищої освіти для яких основне завдання полягає у забезпеченні реалізації державної освітньої політики. Автор приходить до висновку, що теперішня кадрова політика у вищій школі України направлена на пошук оптимального переліку вимог до головного суб’єкта навчального процесу, а саме викладача. Однак застосовуючи хибний підхід, шукати оптимальне рішення є не досить розумно. Такий оптимальний перелік вимог до педагогічного працівника визначають центральні органи виконавчої влади, а це є неможливим, що призводить до неадекватного вирішення завдання в галузі кадрової політики у вищій школі
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15436
Appears in Collections:ВІСНИК НУЦЗ УКРАЇНИ. СЕРІЯ: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ 2022 (1)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vavreniuk.pdf537,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.