Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15437
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВітовецький, В.О.-
dc.contributor.authorПалюх, В.В.-
dc.date.accessioned2022-07-01T10:25:27Z-
dc.date.available2022-07-01T10:25:27Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15437-
dc.description.abstractУ статті розглядаються основні питання реформування освіти в Україні, проводиться аналіз та вибір адекватної моделі в сучасних реаліях. Вивчено нормативні документи, що регламентують етапи реформування освіти в Україні, стан досягнення цілей, та основні напрями які впроваджуються в нашій державі. Аналізуються основні питання, що можуть негативно впливати на стан реформування освітньої системи в Україні, також характеризовано стан наукової розробки реформування освіти в України, та його регулювання, а також визначено напрями модернізації.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНУЦЗУru_RU
dc.relation.ispartofseries1(16)2022;-
dc.subjectреформування освітиru_RU
dc.subjectмоделі реформування освітиru_RU
dc.subjectетапи реформування освітиru_RU
dc.subjectреформування освітньої системиru_RU
dc.titleРЕФОРМА УКРАЇНСЬКОЇ ОСВІТИ: ВИБІР АДЕКВАТНОЇ МОДЕЛІ В СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:ВІСНИК НУЦЗ УКРАЇНИ. СЕРІЯ: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ 2022 (1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VitovetskyiPaliukh.pdf597,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.