Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15437
Title: РЕФОРМА УКРАЇНСЬКОЇ ОСВІТИ: ВИБІР АДЕКВАТНОЇ МОДЕЛІ В СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ
Authors: Вітовецький, В.О.
Палюх, В.В.
Keywords: реформування освіти
моделі реформування освіти
етапи реформування освіти
реформування освітньої системи
Issue Date: 2022
Publisher: НУЦЗУ
Citation: ВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"
Series/Report no.: 1(16)2022;
Abstract: У статті розглядаються основні питання реформування освіти в Україні, проводиться аналіз та вибір адекватної моделі в сучасних реаліях. Вивчено нормативні документи, що регламентують етапи реформування освіти в Україні, стан досягнення цілей, та основні напрями які впроваджуються в нашій державі. Аналізуються основні питання, що можуть негативно впливати на стан реформування освітньої системи в Україні, також характеризовано стан наукової розробки реформування освіти в України, та його регулювання, а також визначено напрями модернізації.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15437
Appears in Collections:ВІСНИК НУЦЗ УКРАЇНИ. СЕРІЯ: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ 2022 (1)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VitovetskyiPaliukh.pdf597,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.