Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15437
Назва: | РЕФОРМА УКРАЇНСЬКОЇ ОСВІТИ: ВИБІР АДЕКВАТНОЇ МОДЕЛІ В СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ |
Автори: | Вітовецький, В.О. Палюх, В.В. |
Ключові слова: | реформування освіти моделі реформування освіти етапи реформування освіти реформування освітньої системи |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | НУЦЗУ |
Бібліографічний опис: | ВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління" |
Серія/номер: | 1(16)2022; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються основні питання реформування освіти в Україні, проводиться аналіз та вибір адекватної моделі в сучасних реаліях. Вивчено нормативні документи, що регламентують етапи реформування освіти в Україні, стан досягнення цілей, та основні напрями які впроваджуються в нашій державі. Аналізуються основні питання, що можуть негативно впливати на стан реформування освітньої системи в Україні, також характеризовано стан наукової розробки реформування освіти в України, та його регулювання, а також визначено напрями модернізації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15437 |
Розташовується у зібраннях: | ВІСНИК НУЦЗ УКРАЇНИ. СЕРІЯ: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ 2022 (1) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
VitovetskyiPaliukh.pdf | 597,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.