Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15594
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУсачов, Дмитро Володимирович-
dc.date.accessioned2022-09-05T07:10:56Z-
dc.date.available2022-09-05T07:10:56Z-
dc.date.issued2022-02-23-
dc.identifier.citationХарків: Національний університет цивільного захисту Україниru_RU
dc.identifier.otherУДК: 35.071.2-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15594-
dc.descriptionНаприкінці ХХ століття перед країнами Європи піднялося питання щодо ефективного реагування на надзвичайні ситуації, що призвело до введення такого поняття, як централізоване управління взаємодії екстрених служб. Вони спиралися на успішний досвід США, які з кінця 1960-х років розпочали реалізацію програми створення системи забезпечення виклику екстрених оперативних служб через єдиний номер, визначивши в якості такого номера «911». Незважаючи на всі успіхи служби, її ефективність не одразу вийшла на високий рівень. Поступово з’являлися певні проблеми щодо якості обслуговування, поки не було розроблено відповідної законодавчої бази, яка повинна була відображати всі питання створення і взаємодії служб порятунку, її фінансування і певні обов’язки, відповідальність громадян за хибні виклики, які призводять до перевантажування системи.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherМАТЕРІАЛИ круглого столу (вебінару) «ЗАПОБІГАННЯ НАДЗВИЧАЙНИМ СИТУАЦІЯМ ТА ЇХ ЛІКВІДАЦІЯ»ru_RU
dc.relation.ispartofseries;С.112-114-
dc.subjectсистема «112»ru_RU
dc.subjectситуаційні центриru_RU
dc.subjectтехнології управлінняru_RU
dc.titleМЕТОД ОРГАНІЗАЦІЇ ВЗАЄМОДІЇ ЕКСТРЕНИХ СЛУЖБ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ БЕЗПЕКИ В УКРАЇНІru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Круглий стіл-2022.pdf6,19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.