Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15594
Title: МЕТОД ОРГАНІЗАЦІЇ ВЗАЄМОДІЇ ЕКСТРЕНИХ СЛУЖБ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ БЕЗПЕКИ В УКРАЇНІ
Authors: Усачов, Дмитро Володимирович
Keywords: система «112»
ситуаційні центри
технології управління
Issue Date: 23-Feb-2022
Publisher: МАТЕРІАЛИ круглого столу (вебінару) «ЗАПОБІГАННЯ НАДЗВИЧАЙНИМ СИТУАЦІЯМ ТА ЇХ ЛІКВІДАЦІЯ»
Citation: Харків: Національний університет цивільного захисту України
Series/Report no.: ;С.112-114
Description: Наприкінці ХХ століття перед країнами Європи піднялося питання щодо ефективного реагування на надзвичайні ситуації, що призвело до введення такого поняття, як централізоване управління взаємодії екстрених служб. Вони спиралися на успішний досвід США, які з кінця 1960-х років розпочали реалізацію програми створення системи забезпечення виклику екстрених оперативних служб через єдиний номер, визначивши в якості такого номера «911». Незважаючи на всі успіхи служби, її ефективність не одразу вийшла на високий рівень. Поступово з’являлися певні проблеми щодо якості обслуговування, поки не було розроблено відповідної законодавчої бази, яка повинна була відображати всі питання створення і взаємодії служб порятунку, її фінансування і певні обов’язки, відповідальність громадян за хибні виклики, які призводять до перевантажування системи.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15594
Appears in Collections:Кафедра фізичної підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник_Круглий стіл-2022.pdf6,19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.