Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15594
Назва: МЕТОД ОРГАНІЗАЦІЇ ВЗАЄМОДІЇ ЕКСТРЕНИХ СЛУЖБ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ БЕЗПЕКИ В УКРАЇНІ
Автори: Усачов, Дмитро Володимирович
Ключові слова: система «112»
ситуаційні центри
технології управління
Дата публікації: 23-лют-2022
Видавництво: МАТЕРІАЛИ круглого столу (вебінару) «ЗАПОБІГАННЯ НАДЗВИЧАЙНИМ СИТУАЦІЯМ ТА ЇХ ЛІКВІДАЦІЯ»
Бібліографічний опис: Харків: Національний університет цивільного захисту України
Серія/номер: ;С.112-114
Опис: Наприкінці ХХ століття перед країнами Європи піднялося питання щодо ефективного реагування на надзвичайні ситуації, що призвело до введення такого поняття, як централізоване управління взаємодії екстрених служб. Вони спиралися на успішний досвід США, які з кінця 1960-х років розпочали реалізацію програми створення системи забезпечення виклику екстрених оперативних служб через єдиний номер, визначивши в якості такого номера «911». Незважаючи на всі успіхи служби, її ефективність не одразу вийшла на високий рівень. Поступово з’являлися певні проблеми щодо якості обслуговування, поки не було розроблено відповідної законодавчої бази, яка повинна була відображати всі питання створення і взаємодії служб порятунку, її фінансування і певні обов’язки, відповідальність громадян за хибні виклики, які призводять до перевантажування системи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15594
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Круглий стіл-2022.pdf6,19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.