Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15921
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦимбал, Богдан Михайлович-
dc.date.accessioned2022-10-12T12:48:20Z-
dc.date.available2022-10-12T12:48:20Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationhttp://www.pag-journal.iei.od.ua/archives/2022/30-2022/15.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2663-5240-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15921-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.32843/pma2663-5240-2022.30.15uk_UA
dc.description.abstractУ статті здійснено комплексне наукове обґрунтування та дослідження проблематики визначення сутності та особливостей механізму публічного управління безпекою особистості крізь призму якісно-нового виміру у системі цифрових технологій та інновацій. Акцентовано увагу на тому, що право на безпеку особистості та виокремлення відповідних механізмів управління в умовах цифрової епохи може досліджуватися у двох парадигмах: «безпеки цифровізації» та «безпеки від цифровізації». Ці парадигми тісно пов’язані, оскільки ряд загроз і викликів збігаються або не можуть бути усунені без вирішення одного з цих завдань, однак штучне стимулювання цифровізації збільшує ризики. Як приклад можуть служити системи біометричної ідентифікації з імплантацією. Необхідно розробити основні параметри права людини на безцифрове довкілля, передбачити можливість зберегти традиційний, безцифровий спосіб життя. Цілком ймовірним є те, що існуюча система доктринально-інформаційного наповнення діючих механізмів публічного управління потребує перегляду та впровадження окремої доктрини цифрової безпеки, яка зафіксує загрози та ризики цифровізації суспільних відносин, допоможе визначити основні напрями державної політики у сфері забезпечення безпеки особистості, суспільства та держави в умовах цифровізації державного управління, економіки та права. Вона має координувати діяльність органів державної влади, місцевого самоврядування, інститутів громадянського суспільства, суб’єктів цифрового бізнесу, інформаційного середовища щодо створення системи гарантій безпеки в умовах цифровізації суспільних відносин, прогнозувати ризики та виклики, визначити поняття та механізми забезпечення цифрової безпеки, особливо щодо людини, сформулювати принципи застосування цифрових технологій у житті держави та суспільства. Обмеження та заборони необхідні для забезпечення безпеки особистості, суспільства, держави в умовах загальної цифровізації, що загрожує національному суверенітету, культурній ідентичності національної держави, демократії, так як, держава не повинна перетворюватися на «цифровий концтабір», суспільство − на «цифрову колонію», а людина − на «цифрову особистість». Ці обмеження мають бути закріплені законом, а також стати найбільш значущим та важливим розділом майбутнього розвитку нашої державностіuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика», ПРИЧОРНОМОРСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ЕКОНОМІКИ ТА ІННОВАЦІЙuk_UA
dc.relation.ispartofseries;30-
dc.subjectпублічне управління, механізми публічного управління, людський фактор, безпека людини, управління безпекою людини.uk_UA
dc.titleМЕХАНІЗМ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ БЕЗПЕКОЮ ОСОБИСТОСТІ: ЯКІСНО-НОВИЙ ВИМІР У СИСТЕМІ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ІННОВАЦІЙuk_UA
dc.title.alternativeTHE MECHANISM OF PUBLIC PERSONAL SECURITY MANAGEMENT: A QUALITATIVELY NEW DIMENSION IN THE SYSTEM OF DIGITAL TECHNOLOGIES AND INNOVATIONSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра охорони праці та техногенно-екологічної безпеки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf160,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.