Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16142
Назва: Принципи впровадження екологічного маркування продукції
Автори: Михайлова, Євгенія Олександрівна
Ворожбіян, Михайло Іванович
Мороз, Микола Олександрович
Панчева, Ганна Михайлівна
Ключові слова: екологічне маркування, екологічна сертифікація, екологічна безпека товарів і послуг
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Комунальне господарство міст
Серія/номер: ;випуск 144
Короткий огляд (реферат): Розглянуто перспективи застосування екологічного маркування, як дієвого інструменту екологічного маркетингу. Визначено сутність, мету, основні принципи та критерії сертифікації екологічно чистої та безпечної для здоров’я людини та довкілля продукції. Наведено загальну характеристику типів екологічного маркування та найбільш відомих екологічних знаків. Проведено аналіз особливостей впровадження екологічного маркування в Україні
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16142
Розташовується у зібраннях:Кафедра охорони праці та техногенно-екологічної безпеки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья.pdf845,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.