Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16153
Title: Новітній підхід фізичного виховання для підвищення рівня підготовки здобувачів вищої освіти
Authors: Усачов, Дмитро Володимирович
Keywords: фізичне виховання
Система рейтингового контролю
Issue Date: 16-Sep-2022
Publisher: Донецький державний університет внутрішніх справ
Citation: ЗБІРНИК МАТЕРІАЛІВ РЕГІОНАЛЬНОЇ НАУКОВО– ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ МОЛОДИХ ВЧЕНИХ «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ПРАЦІВНИКІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ»
Series/Report no.: СЕКЦІЯ №4 ІНФОРМАЦІЙНІ, ІННОВАЦІЙНІ ТА ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ СПЕЦІАЛЬНОЇ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ІЗ СПЕЦИФІЧНИМИ УМОВАМИ НАВЧАННЯ В ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ;С.249-251
Abstract: Серед сучасних підходів у методології педагогічної діяльності як освітнього простору та її перетворенні найважливішим є інноваційна діяльність. Інновація є результатом реалізації нових ідей з метою їх подальшого практичного використання для задоволення будь-яких потреб і потреб суспільства. У сфері фізичного виховання інновації стають природним явищем, як і в багатьох інших сферах діяльності людини у період воєнного стану.
Description: 1.Теорія та методика фізичного виховання : методичні вказівки (для студентів 1-го курсу) / уклад.: В. В. Лоновенко, В. В. Тимошенко, Т. В. Коцар. Краматорськ : ДДМА, 2008. 36 с. 2. Впровадження інноваційних технологій навчання як важливий фактор модернізації процесу фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів. 2021. URL: https://naurok.com.ua/vprovadzhennyainnovaciynih-tehnologiy-navchannya-yak-vazhliviy-faktor-modernizaci-procesufizichnogo-vihovannya-studentiv-vischih-navchalnih-zakladiv-265682.html (дата звернення 25.08.2022).
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16153
Appears in Collections:Кафедра фізичної підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник 16.09.2022.pdf3,36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.