Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16382
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВавренюк, Сергій Анатолійович-
dc.contributor.authorСтороженко, Іван Олександрович-
dc.date.accessioned2022-12-07T06:16:53Z-
dc.date.available2022-12-07T06:16:53Z-
dc.date.issued2022-04-
dc.identifier.citationПроблеми та перспективи забезпечення ци-вільного захисту: матеріали міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених. Харків: НУЦЗУ, 2022. С. 88. Українською та англійською.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16382-
dc.description.abstractЄвропейська освіта сьогодні схильна до процесу постійного перетворення, метою якого є подолання проблем, які з'являються всередині самої системи, та в процесі інтеграції. Багато європейських дослідників говорять про те, що такі зміни пов'язані не з новою кризою в освітній сфері, а викликані серйозними реформами, необхідність яких спирається на зміни в розумінні ролі освіти в Європі. На думку інших дослідників, зміни освітньої системи Європи пов'язані з глибинною трансформацією в самому європейському суспільстві. Зміни в соціальній, економічній, демографічній та інших сферах вимагають новацій та в сфері освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет цивільного захисту Україниuk_UA
dc.subjectЄвропейська освітаuk_UA
dc.subjectЗарубіжний досвідuk_UA
dc.titleПідходи до визначення зарубіжного досвіду державного управління розвитком вищої освітиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf15,84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.