Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16382
Title: | Підходи до визначення зарубіжного досвіду державного управління розвитком вищої освіти |
Authors: | Вавренюк, Сергій Анатолійович Стороженко, Іван Олександрович |
Keywords: | Європейська освіта Зарубіжний досвід |
Issue Date: | Apr-2022 |
Publisher: | Національний університет цивільного захисту України |
Citation: | Проблеми та перспективи забезпечення ци-вільного захисту: матеріали міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених. Харків: НУЦЗУ, 2022. С. 88. Українською та англійською. |
Abstract: | Європейська освіта сьогодні схильна до процесу постійного перетворення, метою якого є подолання проблем, які з'являються всередині самої системи, та в процесі інтеграції. Багато європейських дослідників говорять про те, що такі зміни пов'язані не з новою кризою в освітній сфері, а викликані серйозними реформами, необхідність яких спирається на зміни в розумінні ролі освіти в Європі. На думку інших дослідників, зміни освітньої системи Європи пов'язані з глибинною трансформацією в самому європейському суспільстві. Зміни в соціальній, економічній, демографічній та інших сферах вимагають новацій та в сфері освіти. |
URI: | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16382 |
Appears in Collections: | Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.