Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16382
Title: Підходи до визначення зарубіжного досвіду державного управління розвитком вищої освіти
Authors: Вавренюк, Сергій Анатолійович
Стороженко, Іван Олександрович
Keywords: Європейська освіта
Зарубіжний досвід
Issue Date: Apr-2022
Publisher: Національний університет цивільного захисту України
Citation: Проблеми та перспективи забезпечення ци-вільного захисту: матеріали міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених. Харків: НУЦЗУ, 2022. С. 88. Українською та англійською.
Abstract: Європейська освіта сьогодні схильна до процесу постійного перетворення, метою якого є подолання проблем, які з'являються всередині самої системи, та в процесі інтеграції. Багато європейських дослідників говорять про те, що такі зміни пов'язані не з новою кризою в освітній сфері, а викликані серйозними реформами, необхідність яких спирається на зміни в розумінні ролі освіти в Європі. На думку інших дослідників, зміни освітньої системи Європи пов'язані з глибинною трансформацією в самому європейському суспільстві. Зміни в соціальній, економічній, демографічній та інших сферах вимагають новацій та в сфері освіти.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16382
Appears in Collections:Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf15,84 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.