Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16382
Назва: Підходи до визначення зарубіжного досвіду державного управління розвитком вищої освіти
Автори: Вавренюк, Сергій Анатолійович
Стороженко, Іван Олександрович
Ключові слова: Європейська освіта
Зарубіжний досвід
Дата публікації: кві-2022
Видавництво: Національний університет цивільного захисту України
Бібліографічний опис: Проблеми та перспективи забезпечення ци-вільного захисту: матеріали міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених. Харків: НУЦЗУ, 2022. С. 88. Українською та англійською.
Короткий огляд (реферат): Європейська освіта сьогодні схильна до процесу постійного перетворення, метою якого є подолання проблем, які з'являються всередині самої системи, та в процесі інтеграції. Багато європейських дослідників говорять про те, що такі зміни пов'язані не з новою кризою в освітній сфері, а викликані серйозними реформами, необхідність яких спирається на зміни в розумінні ролі освіти в Європі. На думку інших дослідників, зміни освітньої системи Європи пов'язані з глибинною трансформацією в самому європейському суспільстві. Зміни в соціальній, економічній, демографічній та інших сферах вимагають новацій та в сфері освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16382
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf15,84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.