Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16382
Назва: | Підходи до визначення зарубіжного досвіду державного управління розвитком вищої освіти |
Автори: | Вавренюк, Сергій Анатолійович Стороженко, Іван Олександрович |
Ключові слова: | Європейська освіта Зарубіжний досвід |
Дата публікації: | кві-2022 |
Видавництво: | Національний університет цивільного захисту України |
Бібліографічний опис: | Проблеми та перспективи забезпечення ци-вільного захисту: матеріали міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених. Харків: НУЦЗУ, 2022. С. 88. Українською та англійською. |
Короткий огляд (реферат): | Європейська освіта сьогодні схильна до процесу постійного перетворення, метою якого є подолання проблем, які з'являються всередині самої системи, та в процесі інтеграції. Багато європейських дослідників говорять про те, що такі зміни пов'язані не з новою кризою в освітній сфері, а викликані серйозними реформами, необхідність яких спирається на зміни в розумінні ролі освіти в Європі. На думку інших дослідників, зміни освітньої системи Європи пов'язані з глибинною трансформацією в самому європейському суспільстві. Зміни в соціальній, економічній, демографічній та інших сферах вимагають новацій та в сфері освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16382 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 15,84 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.