Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/164
Назва: Використання технології «Ментальних карт (mind map)» в педагогічній практиці сучасних освітніх систем
Автори: Язиков, Олексій Іванович
Ключові слова: Ментальні карти, менеджмент знань, візуальні освітні моделі
Дата публікації: 2015
Видавництво: Харків: НМЦ ПТО
Бібліографічний опис: Професійна освіта: теорія і практика: Науково-методичний журнал. – № 1 – 2 (41 – 42). – Харків: НМЦ ПТО, 2015. – С.99 – 107.
Короткий огляд (реферат): Ментальні карти можуть виступати як альтернатива створенню лінійних тез, які, зазвичай, учні пишуть перед написанням твору або під час оформлення робочого конспекту. Ментальні карти дозволяють економити час на опрацюванні додаткових джерел, конспектуванні, анотуванні, написанні чернеток у ході традиційної роботи над навчальним матеріалом, оскільки дозволяє у значно більшому об’ємі задіяти творчість учня, його креативність. Окремо слід зауважити, що більшість сучасних учнів візуально представлену інформацію сприймають значно краще, ніж написану.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/164
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізико-математичних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mentalni karty_Yazykov_2015.pdf223,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.