Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16628| Title: | Освіта як фактор підвищення ефективності дій керівника робіт з гуманітарного розмінування |
| Authors: | Шевчук, Олександр Русланович Стрілець, Віктор Маркович Льовін, Денис Анатолійович |
| Keywords: | вибух геоінформаційні технологія гуманітарне розмінування професійна освіта |
| Issue Date: | 12-Sep-2022 |
| Publisher: | VІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції «ЗНАННЯ. ОСВІТА. ОСВІЧЕНІСЬ» Феномен успіху Китаю: світоглядні та технологічні аспекти - 2022 |
| Citation: | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2022/paper/view/16390 |
| Abstract: | Проведений аналіз показав, що ефективність гуманітарного розмінування в значній мірі залежить від рівня освіти керівника робіт. Відмічено, що він повинен мати фахові знання в галузі застосування геоінформаційних технологій та безпілотних апаратів, вибору пом’якшуючих механізмів від вибухового навантаження. У відповідності до цього повинна відбуватись фахова підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації керівників робіт. |
| Description: | 1. Hadjadj A., Sado O. (2013) "Shock and blast wave mitigation, " Shock Waves: Vol. 23. P.1–4. doi: https://doi.org/10.1007/s00193-012-0429-0 2 Blakeman S.T., Gibbs A.R., JeyasinghamJ. (December 2008) "A study of mine resistant ambush protected (MRAP) vehicle as a model for rapid defence acquisitions," MBA Professional Report Monterey Naval School. URL: http://www.dtic.mil/dtic/tr/fulltext/u2/a493891.pdf 3. Tyas A., RigbyS.E., Clarke S.D. (2014) "Preface on special edition on blast load characterization," Int J ProtStruct: Vol. 7, Issue 3. P. 302–304. doi: https://doi.org/10.1177/2041419616666340 |
| URI: | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16628 |
| Appears in Collections: | Кафедра протимінної діяльності та спеціальної підготовки |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Теза Ш,Стрі, Льові - Вінниця.pdf | 429,73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.


