Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16812
Title: Розробка рекомендацій з вибору типів дорожніх карт при відбудові постраждалих населених пунктів України
Authors: М.М. Дівізінюк, О.І. Сошинський,О.С. Шевченко, Р.І. Шевченко
Keywords: мінімізація наслідків
місто
вогневе ураження
дорожнє покриття
цивільні особи
Issue Date: 17-Oct-2022
Publisher: Комунальне господарство міст
Citation: https://khg.kname.edu.ua/index.php/khg/article/view/6011/5928
Series/Report no.: 171;
Abstract: Розглянуто наукове завдання з розробки рекомендацій з вибору типів дорожніх карт, як елементу інженерних споруд з прогнозним ефектом мінімізації осколковогоураження цивільного населення у разі вогневого ураження осколково-фугасними боєприпасами, під час робіт з відбудови постраждалих населених пунктів України. Проведений аналіз літературних джерел довів необхідність проведення детальних досліджень інженернихта будівельних матеріалів та конструкцій з метою підвищення їх протидії вогневим ефектам сучасних боєприпасів, які застосовуються в агресії РФ проти народу та території України. Доведено, щозастосування вибухової зброї в населених пунктах призводить до численних жертвта поранення цивільного населення. Встановлено що рекомендаціїз вибору типів дорожніх карт, як елементу інженерних споруд з прогнозним ефектом мінімізації осколкового ураження цивільного населення у разі вогневого ураження осколково-фугасними боєприпасами, дозволяють надалі сформувати методику розробки дорожнього покриття міст та селищ України під час їх відбудови та знизити у подальшому імовірність ураження цивільного населення на 30 % від первинних та на 70 % від вторинних факторів вогневого ураження осколково-фугасними боєприпасами
Description: Як свідчить аналіз перебігу агресії з боку РФ на теренах України, найбільших жертв Українське суспільствозазнає саме через приступне вбивство мирного населення в містах та селах нашої держави. Це відбувається у тому числі і в наслідок використання вибухової зброї. Застосування якої в населених пунктах може мати глибокий вплив на фізичні споруди, такі як транспортні засоби, житло, комерційна нерухомість, заводи, школа, лікарні тощо. Насамперед мирні мешканці інтуїтивно, у разі відчуття загрози вибуху, шукають укриття в транспортних засобах, будинках та підвалах, шлях до яких під обстрілів є вкрай ризикованим переміщенням. Хоча вуличні конструкції, у тому числі дорожнє покриття, і забезпечують певний захист від первинних осколкових ефектів вибухової зброї вони також є джереломабо ініціатором сміття та вториннихосколків, насамперед, як осколки віконного скла або бетону,металеві прути, сантехнічні труби або мармур з фасадів сучасних будівель. Слід також зазначити, що наслідки використання вибухової зброї в одному населеному середовищі можутьдуже відрізняються в іншому, залежно від конструкції будівлі, інженеріїтаматеріалів дорожнього покриття. Як доводить сьогодення існуючих даних з цього питаннянедостатньо, і томунеобхідно проведення додаткових досліджень,з метою вивчення ефектів прогнозної мінімізації, можливих військових дій, а саме вогневого ураженнямирного населення внаселених пунктах під час їх після воєнної відбудовиВраховуючи це, мінімізація жертв середмирного населення міст та територій, в наслідок бойових дій є актуальною та своєчасною проблемою сфери цивільного захисту.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16812
ISSN: 2522-1817
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdfРОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ З ВИБОРУ ТИПІВ ДОРОЖНІХ КАРТ ПРИ ВІДБУДОВІ ПОСТРАЖДАЛИХ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ УКРАЇНИ303,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.