Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16838
Назва: РОЗВИТОК ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ У ВОЄННИЙ І ПІСЛЯВОЄННИЙ ПЕРІОДИ
Інші назви: DEVELOPMENT OF TOURISM IN UKRAINE DURING THE WAR AND POST-WAR PERIODS
Автори: Помаза-Пономаренко, А.Л.
Ключові слова: державна політика
туризм
безпековість
воєнний і післявоєнний періоди
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано наукові засади щодо визначення напрямів і перспектив розвитку туризму в Україні як у воєнний період, так і в післявоєнний. Обґрунтовано заходи державної політики, необхідні для забезпечення розвитку туризму на вітчизняних теренах. Ці заходи передбачають упровадження оновленої Стратегії розвитку туризму та курортів України в межах двох перспективних напрямів. Доведено, що першим напрямом є стимулювання розвитку лікувально-оздоровчого туризму в Україні. Це зумовлено значним і тривалим впливом дестабілізуючих факторів: пандемією COVID-19 і зовнішньою агресією проти України. З’ясовано, що для забезпечення розвитку лікувально-оздоровчого туризму в Україні необхідним є вирішення проблемних питань, які кристалізувалися останніми роками та зумовлені дією низки факторів. Серед них виокремлено економічні, інфраструктурні, етно-соціальні, фактори туристичного попиту, факториісторичного розвитку туризму, інформаційні, освітньо-кадрові, адміністративно-управлінські та ін. Зважаючи на те, що санаторнокурортний туризм є підвидом лікувально-оздоровчого, здійснено аналіз в регіональному розрізі стану розвитку ринку послуг санаторно-курортних закладів. Визначено регіони донори та рецепієнти для розвитку санаторнокурортного туризму. Другий напрям передбачає створення умов для стимулювання розвитку темного туризму в Україні. З’ясовано, що цей напрям поширений за кордоном, зокрема, у Великій Британії, Румунії, Іспанії, Республіці Польща та ін. Щодо України, то її, на жаль, знають за кордоном здебільшого за подіями, які відбулися в Чорнобилі в 1986 році. Особливого поширення дана обставина отримала у 2019 році. Проте сьогоднішня негативність закордонного сприйняття України, що наразі підсилюється війною, також може стати її візитівкою, яку можливо комерціоналізувати.
Опис: The article analyzes the scientific basis for determining the directions and prospects of the development of tourism in Ukraine both during the war period and in the post-war period. The measures of state policy necessary to ensure the development of tourism on the domestic territory are substantiated. These measures provide for the implementation of the updated Strategy for the Development of Tourism and Resorts of Ukraine within two prospective directions. It has been proven that the first direction is the stimulation of the development of health tourism in Ukraine. This is due to the significant and long-term impact of destabilizing factors: the COVID-19 pandemic and external aggression against Ukraine. It has been found that to ensure the development of health tourism in Ukraine, it is necessary to solve problematic issues that have crystallized in recent years and are caused by a number of factors. Among them, economic, infrastructural, factors of tourist demand, factors of the historical development of tourism, informational, educational-personnel, administrative-management, etc. are singled out. Taking into account the fact thatsanatorium-resort tourism is a subspecies of health-remedial tourism, an analysis of the state of development of the market of services of sanatorium-resort establishments was carried out in a regional section. Donor and recipient regions for the development of sanatorium tourism have been determined. The second direction provides for the creation of conditions for stimulating the development of dark tourism in Ukraine. It was found that this direction is widespread abroad, in particular, in Great Britain, Romania, Spain, the Poland, etc. As for Ukraine, unfortunately, it is known abroad mostly for the events that took place in Chernobyl in 1986. This circumstance became especially widespread in 2019. However, today's negative perception of Ukraine abroad, which is currently being strengthened by the war, can also become its business card, which can be commercialized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16838
Розташовується у зібраннях:Навчально-науково-виробничий центр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья_Помаза-Пономаренко А.Л._Вернадського_2022.pdf584,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.