Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16872
Title: | ПІДХІД ДО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВІДТВОРЕННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ У СЕКТОРІ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ВИЩОЮ ОСВІТОЮ |
Other Titles: | ПІДХІД ДО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВІДТВОРЕННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ У СЕКТОРІ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ВИЩОЮ ОСВІТОЮ |
Authors: | Дуброва, О.М. |
Keywords: | вища освіта дослідження процесу відтворення інтелектуальний капітал сектор публічного управління |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | НУЦЗУ |
Citation: | ВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління" |
Series/Report no.: | 2(17)2022; |
Abstract: | Дістали подальшого розвитку застосування модульної редакції системного підходу, що дозволило визначити наукові ресурси, пізнавальні можливості, які потрібні для підкріплення потенціалу системного підходу до дослідження процесу відтворення інтелектуального капіталу в секторі публічного управління вищою освітою, а саме: інституційна економічна теорія (ресурси якої дозволяють досліджувати специфічні норми, контракти, статуси та форми поведінки учасників відтворення інтелектуального капіталу); теорія відтворення (ресурси якої дозволяють розкрити різні способи репродукції інтелектуального капіталу); теорія інтелектуального капіталу (значення пізнавальних можливостей цієї теорії зростає за умов, коли затребуваний інтенсивний пошук ефективних капітальних комбінацій, сумісних між собою елементів різних наукових підходів, які забезпечують синергетичний ефект у евристичному та прикладному відношенні); теорія економіки знань (ресурси якої дозволяють досліджувати функціональні взаємодії між елементами нового знання, що формуються новими компетенціями, збільшенням вартості інтелектуального капіталу); теорія персоніфікації економічних відносин (ресурси якої розкривають методи суб'єктного здійснення відносин у процесі відтворення інтелектуального капіталу). |
Description: | The application of the modular edition of the system approach was further developed, which made it possible to determine the scientific resources, cognitive capabilities that are needed to strengthen the potential of the system approach to the study of the process of reproduction of intellectual capital in the sector of public management of higher education, namely: institutional economic theory (the resources of which allow the study of specific norms, contracts, statuses and forms of behavior of participants in the reproduction of intellectual capital); the theory of reproduction (the resources of which allow us to reveal various methods of reproduction of intellectual capital); the theory of intellectual capital (the value of the cognitive capabilities of this theory increases under conditions when there is a demand for intensive search for effective capital combinations, compatible elements of various scientific approaches, which provide a synergistic effect in heuristic and applied terms); the theory of the knowledge economy (the resources of which allow to study the functional interactions between the elements of new knowledge, which are formed by new competencies, by increasing the value of intellectual capital); the theory of the personification of economic relations (the resources of which reveal the methods of subject implementation of relations in the process of reproduction of intellectual capital). |
URI: | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16872 |
Appears in Collections: | Вісник НУЦЗ України. Серія: Державне управління Випуск 2(17) 2022 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Dubrova.pdf | 607,02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.