Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/168
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Язиков, Олексій Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2017-05-12T11:35:26Z | - |
dc.date.available | 2017-05-12T11:35:26Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Професійна освіта: теорія і практика: Науково-методичний журнал. – № 1-2(27-28). – 2008. – С.110 – 117. | en_US |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/168 | - |
dc.description.abstract | Особистісний підхід у вихованні передбачає створення активного виховного середовища і врахування своєрідності індивідуальності особистості в її розвитку і саморозвитку. Саме цей принцип визначає становище дитини в виховному процесі, означає визнання його активним учасником виховної діяльності, отже, означає становлення позитивних суб’єкт – об’єктних та суб’єкт – суб’єктних відносин. Особистісний підхід на відміну від індивідуального потребує знання структури особистості, її елементів, взаємозв’язку їх між собою та цілісною особистістю. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Харків: НМЦ ПТО | en_US |
dc.subject | Психологічний клімат, виховна система, виховне середовище | en_US |
dc.title | Динаміка психологічного клімату учнівського колективу як критерій ефективності особистісно орієнтованої виховної системи | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра фізико-математичних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Psycholog klimat_Yazykov_2008.doc | 96 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.