Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/168
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯзиков, Олексій Іванович-
dc.date.accessioned2017-05-12T11:35:26Z-
dc.date.available2017-05-12T11:35:26Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationПрофесійна освіта: теорія і практика: Науково-методичний журнал. – № 1-2(27-28). – 2008. – С.110 – 117.en_US
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/168-
dc.description.abstractОсобистісний підхід у вихованні передбачає створення активного виховного середовища і врахування своєрідності індивідуальності особистості в її розвитку і саморозвитку. Саме цей принцип визначає становище дитини в виховному процесі, означає визнання його активним учасником виховної діяльності, отже, означає становлення позитивних суб’єкт – об’єктних та суб’єкт – суб’єктних відносин. Особистісний підхід на відміну від індивідуального потребує знання структури особистості, її елементів, взаємозв’язку їх між собою та цілісною особистістю.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХарків: НМЦ ПТОen_US
dc.subjectПсихологічний клімат, виховна система, виховне середовищеen_US
dc.titleДинаміка психологічного клімату учнівського колективу як критерій ефективності особистісно орієнтованої виховної системиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізико-математичних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psycholog klimat_Yazykov_2008.doc96 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.