Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/168
Title: Динаміка психологічного клімату учнівського колективу як критерій ефективності особистісно орієнтованої виховної системи
Authors: Язиков, Олексій Іванович
Keywords: Психологічний клімат, виховна система, виховне середовище
Issue Date: 2008
Publisher: Харків: НМЦ ПТО
Citation: Професійна освіта: теорія і практика: Науково-методичний журнал. – № 1-2(27-28). – 2008. – С.110 – 117.
Abstract: Особистісний підхід у вихованні передбачає створення активного виховного середовища і врахування своєрідності індивідуальності особистості в її розвитку і саморозвитку. Саме цей принцип визначає становище дитини в виховному процесі, означає визнання його активним учасником виховної діяльності, отже, означає становлення позитивних суб’єкт – об’єктних та суб’єкт – суб’єктних відносин. Особистісний підхід на відміну від індивідуального потребує знання структури особистості, її елементів, взаємозв’язку їх між собою та цілісною особистістю.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/168
Appears in Collections:Кафедра фізико-математичних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Psycholog klimat_Yazykov_2008.doc96 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.