Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/168| Title: | Динаміка психологічного клімату учнівського колективу як критерій ефективності особистісно орієнтованої виховної системи |
| Authors: | Язиков, Олексій Іванович |
| Keywords: | Психологічний клімат, виховна система, виховне середовище |
| Issue Date: | 2008 |
| Publisher: | Харків: НМЦ ПТО |
| Citation: | Професійна освіта: теорія і практика: Науково-методичний журнал. – № 1-2(27-28). – 2008. – С.110 – 117. |
| Abstract: | Особистісний підхід у вихованні передбачає створення активного виховного середовища і врахування своєрідності індивідуальності особистості в її розвитку і саморозвитку. Саме цей принцип визначає становище дитини в виховному процесі, означає визнання його активним учасником виховної діяльності, отже, означає становлення позитивних суб’єкт – об’єктних та суб’єкт – суб’єктних відносин. Особистісний підхід на відміну від індивідуального потребує знання структури особистості, її елементів, взаємозв’язку їх між собою та цілісною особистістю. |
| URI: | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/168 |
| Appears in Collections: | Кафедра фізико-математичних дисциплін |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Psycholog klimat_Yazykov_2008.doc | 96 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.


