Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/168
Назва: Динаміка психологічного клімату учнівського колективу як критерій ефективності особистісно орієнтованої виховної системи
Автори: Язиков, Олексій Іванович
Ключові слова: Психологічний клімат, виховна система, виховне середовище
Дата публікації: 2008
Видавництво: Харків: НМЦ ПТО
Бібліографічний опис: Професійна освіта: теорія і практика: Науково-методичний журнал. – № 1-2(27-28). – 2008. – С.110 – 117.
Короткий огляд (реферат): Особистісний підхід у вихованні передбачає створення активного виховного середовища і врахування своєрідності індивідуальності особистості в її розвитку і саморозвитку. Саме цей принцип визначає становище дитини в виховному процесі, означає визнання його активним учасником виховної діяльності, отже, означає становлення позитивних суб’єкт – об’єктних та суб’єкт – суб’єктних відносин. Особистісний підхід на відміну від індивідуального потребує знання структури особистості, її елементів, взаємозв’язку їх між собою та цілісною особистістю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/168
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізико-математичних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psycholog klimat_Yazykov_2008.doc96 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.