Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/168
Назва: | Динаміка психологічного клімату учнівського колективу як критерій ефективності особистісно орієнтованої виховної системи |
Автори: | Язиков, Олексій Іванович |
Ключові слова: | Психологічний клімат, виховна система, виховне середовище |
Дата публікації: | 2008 |
Видавництво: | Харків: НМЦ ПТО |
Бібліографічний опис: | Професійна освіта: теорія і практика: Науково-методичний журнал. – № 1-2(27-28). – 2008. – С.110 – 117. |
Короткий огляд (реферат): | Особистісний підхід у вихованні передбачає створення активного виховного середовища і врахування своєрідності індивідуальності особистості в її розвитку і саморозвитку. Саме цей принцип визначає становище дитини в виховному процесі, означає визнання його активним учасником виховної діяльності, отже, означає становлення позитивних суб’єкт – об’єктних та суб’єкт – суб’єктних відносин. Особистісний підхід на відміну від індивідуального потребує знання структури особистості, її елементів, взаємозв’язку їх між собою та цілісною особистістю. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/168 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра фізико-математичних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Psycholog klimat_Yazykov_2008.doc | 96 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.