Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16903
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вітовецький, В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-21T12:39:46Z | - |
dc.date.available | 2022-12-21T12:39:46Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | ВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління" | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16903 | - |
dc.description | The article examines the main issues of status-role differentiation and criteria for the prestige of education in Ukraine. The actual state of the prestige of education, strengths and weaknesses in Ukrainian education have been studied. The main issues that can negatively affect the prestige of Ukrainian education are analyzed. The foreign experience of improving the quality and prestige of education of various states was studied, and proposals were made for the introduction of useful foreign experience into Ukrainian education in particular, and the directions of modernization were also determined. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядаються основні питання статусно-рольової диференціації та критерії престижності освіти в Україні. Вивчено фактичний стан престижності освіти, сильні та слабкі сторони в українській освіті. Аналізуються основні питання, що можуть негативно впливати на престижність української освіти. Вивчено закордонний досвід підвищення якості та престижності освіти різних держав, та вироблено пропозиції щодо впровадження корисного закордонного досвіду в українську освіту зокрема, а також визначено напрями модернізації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НУЦЗУ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 2(17)2022; | - |
dc.subject | реформування освіти | uk_UA |
dc.subject | моделі реформування освіти | uk_UA |
dc.subject | престижність освіти | uk_UA |
dc.subject | вища освіта в Україні | uk_UA |
dc.subject | публічне управління освітнім процесом | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.title | ВИЩА ОСВІТА В УКРАЇНІ: СТАТУСНО-РОЛЬОВА ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ТА КРИТЕРІЇ ПРЕСТИЖНОСТІ | uk_UA |
dc.title.alternative | HIGHER EDUCATION IN UKRAINE: STATUS-ROLE DIFFERENTIATION AND PRESTIGE CRITERIA | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Вісник НУЦЗ України. Серія: Державне управління Випуск 2(17) 2022 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vitovetskyi.pdf | 524,05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.