Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16954
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльїна, Юлія-
dc.contributor.authorОстополець, Ірина-
dc.contributor.authorСитнік, Світлана-
dc.date.accessioned2023-01-19T09:17:28Z-
dc.date.available2023-01-19T09:17:28Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.identifier.citationEnsuring Standards of Quality of Life in a Turbulent World. Monograph.uk_UA
dc.identifier.isbn978-83-66567-48-1-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16954-
dc.description.abstractThe article is devoted to an actual problem – an empirical study of indicators of the professional identity of psychology students. This paper raises the question of such a psychological phenomenon as a student’s professional identity and a specialist’s professional identity. It is proved that the student's professional identity deserves separate consideration, as it has its own independent psychological features, which were identified by the author on the basis of theoretical and empirical research of students-psychology from the first to the fourth year. An attempt has been made to separate students based on the characteristics of professional identity by type and describes these types.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherThe Academy of Applied Sciences – Academy of Management and Administration in Opole, 2022uk_UA
dc.subjectідентичністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна ідентичністьuk_UA
dc.titleDiagnostics of professional identity indicators of students-psychologistsuk_UA
dc.title.alternativeіагностика показників професійної ідентичності студентів-психологівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ANS_monografia_2022.pdf9,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.