Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/17049
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коханенко, Володимир Богданович | - |
dc.contributor.author | Рагімов, Сергій Юсубович | - |
dc.contributor.author | Бурменко, Олександр Анатолійович | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-19T11:14:27Z | - |
dc.date.available | 2023-02-19T11:14:27Z | - |
dc.date.issued | 2022-12 | - |
dc.identifier.citation | Проблеми надзвичайних ситуацій | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/17049 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто особливі умови експлуатації аварійно-рятувальних автомобілів. Прийнято до розгляду, що ці автомобілі, аналогічно транспортним автомобілям, комплектуються сучасними шинами, які мають покращенні експлуатаційні характеристики. Однак, в експлуатації для таких шин притаманні втомливі руйнування складових шини. З’ясовано, що виникнення руйнувань збільшується зі збільшенням габаритів виробів, тобто для шин вантажних автомобілів, що не дозволяє реалізувати ресурс шин по зношенню протектора та робить їх небезпечними для подальшої експлуатації. Встановлено, що наявність дефектів погіршує тепловідвід з каркаса і з усіх шарів шини, чим підвищує їх термонапружений стан. Ці явища призводять до непередбаченого раптового виходу шин аварійно-рятувальних автомобілів з експлуатації. Тому, актуальною науково-технічною проблемою є попередження передчасного виходу шин з експлуатації. Запропоновано перевіряти дійсний стан шин під час періодичного діагностування технічного стану аварійно-рятувальних автомобілів та своєчасно вилучати з експлуатації дефектні шини. Проведено аналіз пошкоджень шин та методів визначення їх дефектів. Розроблено методи діагностики внутрішніх руйнувань шин аварійно-рятувальних автомобілів в умовах аварійно-рятувальних загонів. Встановлено, що визначати експлуатаційну придатність шини та оцінювати залишковий пробіг можливо за результатами виміру її поверхневих температурних полів. На підставі проведених досліджень розроблено метод діагностування наявності прихованих дефектів у шині в умовах аварійно-рятувальних загонів з використанням діагностичного стенду з біговими барабанами. Отримані дані дозволять поліпшити безпеку руху аварійно-рятувальних автомобілів при слідуванні до місця виклику, та є важливими, тому що питанням визначення залишкового ресурсу шин аварійно-рятувального автомобіля в експлуатації досі не займалися. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний університет цивільного захисту України | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Випуск 36; | - |
dc.subject | діагностування, залишковий ресурс, аварійно-рятувальні автомобілі, загони, визначення пошкоджень шини, дефекти шин, експлуатація | uk_UA |
dc.title | Визначення залишкового ресурсу шини аварійно-рятувальних автомобілів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра організації та технічного забезпечення аварійно-рятувальних робіт |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
13Коханенко_159-173.pdf | 586,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.