Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/17303
Title: | Обґрунтування методів застосування інформаційних технологій у процесі фізичного виховання студентів |
Authors: | Кононович, Вячеслав Генріхович Жогло, Володимир Миколайович Усачов, Дмитро Володимирович Хмелюк, Олександр Володимирович Головко, Валентин Васильович |
Keywords: | фізичне виховання фізична культура інформаційно-комп'ютерні технології здоровий спосіб життя |
Issue Date: | 7-Apr-2023 |
Publisher: | The 13th International scientific and practical conference “Information activity as a component of science development” |
Citation: | Pedagogy information activity as a component of science development |
Series/Report no.: | ;С.309-312 |
Abstract: | Впровадження комп'ютерних технологій у процес фізичного виховання студентів йде інформаційно-накопичувальним шляхом, що посилює проблему зниження інтересу до занять фізичною культурою та спортом і ще більше знижує рухову активність студентів. На етапі розвитку інформаційного суспільства мотивація до занять фізичною культурою багато в чому формується під прямим впливом аудіовізуальних засобів комунікації. Здебільшого через Інтернет, соціальні мережі, телебачення, відеофільми. |
Description: | Список літератури 1. Ахметшин, Ч.І. Навчання фізичного виховання з використанням цифрових технологій/Ч.І. Ахметшін, П.Р. Хамідулін // Питання педагогіки. –2019. – № 10 – 1. С. 7–9. 2. Бенідзе, А.А. Актуальні питання модернізації програми з фізичної культури в освітніх організаціях МО РФ/А.А. Бенідзе, Є.С. Сотников// Вчені записки університету ім. П. Ф. Лесгафт. – 2019. – № 4 (170). – С. 47–50. |
URI: | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/17303 |
ISBN: | 979-8-88955-324-3 |
Appears in Collections: | Кафедра фізичної підготовки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Information-activity-as-a-component-of-science-development.pdf | 7,49 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.