Поле DC | Значення | Мова |
dc.contributor.author | Коханенко, Володимир Богданович | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-27T08:57:04Z | - |
dc.date.available | 2023-06-27T08:57:04Z | - |
dc.date.issued | 2023-02-23 | - |
dc.identifier.citation | Матеріали круглого столу (вебінару) " Запобігання надзвичайним ситуаціям, реагування таліквідація їх наслідків" факультету цивільного захисту | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/18012 | - |
dc.description.abstract | Геометрія дефекту, а саме тріщини визначається лише її довжиною l, отже поточна інтенсивність зростання тріщини визначається збільшенням довжини за оборот колеса швидкістю зростання dl/dN. Якщо в процесі навантаження шини перевищується деяке граничне значення, то постійне збільшення довжини тріщини при розвантаженні не змінюється. Визначимо співвідношення, що зв'язує довжину тріщини l та число циклів N навантаження шини при заданому розмаху циклу деформацій . Вважаємо, що вплив порогового значення коефіцієнта інтенсивності напруги ΔКth для підростання тріщини
мало. У разі, якщо критична довжина тріщини значно більша за початкову (lc>>l0),
число циклів до руйнування визначиться залежністю. Достовірне значення пробігу шини, що залишився залежить від вибору критичного розміру дефекту, який може бути визначений з досвіду експлуатації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний університет цивільного захисту України | uk_UA |
dc.subject | Ресурс шини, тріщини, інтенсивність росту, розкриття тріщини, граничне значення, розвиток дефекту | uk_UA |
dc.title | Визначення ресурсу шини за критерієм розвитку дефекту | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: |
|