Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/18012
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоханенко, Володимир Богданович-
dc.date.accessioned2023-06-27T08:57:04Z-
dc.date.available2023-06-27T08:57:04Z-
dc.date.issued2023-02-23-
dc.identifier.citationМатеріали круглого столу (вебінару) " Запобігання надзвичайним ситуаціям, реагування таліквідація їх наслідків" факультету цивільного захистуuk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/18012-
dc.description.abstractГеометрія дефекту, а саме тріщини визначається лише її довжиною l, отже поточна інтенсивність зростання тріщини визначається збільшенням довжини за оборот колеса швидкістю зростання dl/dN. Якщо в процесі навантаження шини перевищується деяке граничне значення, то постійне збільшення довжини тріщини при розвантаженні не змінюється. Визначимо співвідношення, що зв'язує довжину тріщини l та число циклів N навантаження шини при заданому розмаху циклу деформацій . Вважаємо, що вплив порогового значення коефіцієнта інтенсивності напруги ΔКth для підростання тріщини мало. У разі, якщо критична довжина тріщини значно більша за початкову (lc>>l0), число циклів до руйнування визначиться залежністю. Достовірне значення пробігу шини, що залишився залежить від вибору критичного розміру дефекту, який може бути визначений з досвіду експлуатації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет цивільного захисту Україниuk_UA
dc.subjectРесурс шини, тріщини, інтенсивність росту, розкриття тріщини, граничне значення, розвиток дефектуuk_UA
dc.titleВизначення ресурсу шини за критерієм розвитку дефектуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ресурс шини.pdf575,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.