Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/18519
Title: ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ДЛЯ ОПАНУВАННЯ ТЕХНІЧНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Authors: Рижченко, Ольга
Keywords: тестові завдання, фаховий текст, термінологічна лексика
Issue Date: Jul-2023
Citation: Актуальні питання іноземної філології, Вип. 18, 2023
Abstract: Мета роботи полягає у висвітленні використання системи тестових завдань у технічному вищому навчальному закладі для опанування та засвоєння професійної лексики (для прикладу наводиться спеціальність «Пожежна безпека»). Для цього розглядаються види тестових питань, їх цілі та завдання. Також в роботі вказуються переваги та недоліки використання тестової системи для опанування фахових технічних текстів за наведеним фахом. Окрім цього звертається увага на доцільність використання тестової системи під час вивчення іноземної мови у технічному вищому навчальному закладі. У науковій розвідці представлена ціла низка різноманітних тестових завдань, які доцільно використовувати під час опанування фахової термінології. Тестові завдання розглядаються як своєрідні тренувальні вправи, які спрямовані на закріплення набутих знань та відпрацювання лексичного мінімуму. Використання системи тестових завдань є доречним та ефективним у поєднанні з певними навчальними комплексами. На прикладі навчальної серії Carееr Paths видавництва Еxprеss Publishing, а саме навчального комплексу «Firеfightеr» було запропоновано алгоритм роботи з технічними текстами, який має на меті ефективне опанування фахової лексики для подальшої роботи з фаховими текстами. Нами була обрана спеціальність «Пожежна безпека» для наведення прикладів практичних тестових завдань, яким передує робота з фаховими текстами та лексичним мінімумом. Тестові завдання мають стати своєрідним тренажером у засвоєнні лексики, бо постійне повторення певних слів або певних сталих виразів призводить до їх автоматичного запам’ятовування. Тестові завдання можуть одночасно виконувати декілька функцій, а саме сприяти автоматичному запам’ятовуванню певного матеріалу через постійне повторення; оцінювати рівень засвоєння матеріалу; виявляти проблемні частини, яким треба приділити більше часу або навіть ще раз повторити.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/18519
Appears in Collections:Кафедра мовної підготовки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.