Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/18519
Назва: ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ДЛЯ ОПАНУВАННЯ ТЕХНІЧНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Автори: Рижченко, Ольга
Ключові слова: тестові завдання, фаховий текст, термінологічна лексика
Дата публікації: лип-2023
Бібліографічний опис: Актуальні питання іноземної філології, Вип. 18, 2023
Короткий огляд (реферат): Мета роботи полягає у висвітленні використання системи тестових завдань у технічному вищому навчальному закладі для опанування та засвоєння професійної лексики (для прикладу наводиться спеціальність «Пожежна безпека»). Для цього розглядаються види тестових питань, їх цілі та завдання. Також в роботі вказуються переваги та недоліки використання тестової системи для опанування фахових технічних текстів за наведеним фахом. Окрім цього звертається увага на доцільність використання тестової системи під час вивчення іноземної мови у технічному вищому навчальному закладі. У науковій розвідці представлена ціла низка різноманітних тестових завдань, які доцільно використовувати під час опанування фахової термінології. Тестові завдання розглядаються як своєрідні тренувальні вправи, які спрямовані на закріплення набутих знань та відпрацювання лексичного мінімуму. Використання системи тестових завдань є доречним та ефективним у поєднанні з певними навчальними комплексами. На прикладі навчальної серії Carееr Paths видавництва Еxprеss Publishing, а саме навчального комплексу «Firеfightеr» було запропоновано алгоритм роботи з технічними текстами, який має на меті ефективне опанування фахової лексики для подальшої роботи з фаховими текстами. Нами була обрана спеціальність «Пожежна безпека» для наведення прикладів практичних тестових завдань, яким передує робота з фаховими текстами та лексичним мінімумом. Тестові завдання мають стати своєрідним тренажером у засвоєнні лексики, бо постійне повторення певних слів або певних сталих виразів призводить до їх автоматичного запам’ятовування. Тестові завдання можуть одночасно виконувати декілька функцій, а саме сприяти автоматичному запам’ятовуванню певного матеріалу через постійне повторення; оцінювати рівень засвоєння матеріалу; виявляти проблемні частини, яким треба приділити більше часу або навіть ще раз повторити.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/18519
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної підготовки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.