Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/1855
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ільїна, Юлія Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-06-17T06:46:45Z | - |
dc.date.available | 2017-06-17T06:46:45Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/1855 | - |
dc.description | Проаналізовано наукові підходи до проблеми діалогічності. Показано, що діалог координує загальні дії людей і задовольняє потребу в психологічному контакті. Наведено результати емпіричного дослідження. Ключові слова: діалогічне спілкування, діалогічність, інтелектуальний розвиток. ... Проанализированы научные подходы и проблема диалогичности. Показано, что диалог координирует общие действия и удовлетворяет потребности в психологическом контакте. Приведены результаты эмпирического исследования. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, державний вищий навчальний заклад | ru_RU |
dc.relation.ispartofseries | УДК;81’23 | - |
dc.subject | діалогічне спілкування ,діалогічність | ru_RU |
dc.subject | інтелектуальний розвиток | ru_RU |
dc.title | Особливості діалогічності курсантів і студентів та її вплив на розумовий розвиток особистості | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології діяльності в особливих умовах |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
psling_2012_10_6.pdf | 180,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.