Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/1855
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльїна, Юлія Юріївна-
dc.date.accessioned2017-06-17T06:46:45Z-
dc.date.available2017-06-17T06:46:45Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/1855-
dc.descriptionПроаналізовано наукові підходи до проблеми діалогічності. Показано, що діалог координує загальні дії людей і задовольняє потребу в психологічному контакті. Наведено результати емпіричного дослідження. Ключові слова: діалогічне спілкування, діалогічність, інтелектуальний розвиток. ... Проанализированы научные подходы и проблема диалогичности. Показано, что диалог координирует общие действия и удовлетворяет потребности в психологическом контакте. Приведены результаты эмпирического исследования.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherПереяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, державний вищий навчальний закладru_RU
dc.relation.ispartofseriesУДК;81’23-
dc.subjectдіалогічне спілкування ,діалогічністьru_RU
dc.subjectінтелектуальний розвитокru_RU
dc.titleОсобливості діалогічності курсантів і студентів та її вплив на розумовий розвиток особистостіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
psling_2012_10_6.pdf180,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.