Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/1855
Назва: Особливості діалогічності курсантів і студентів та її вплив на розумовий розвиток особистості
Автори: Ільїна, Юлія Юріївна
Ключові слова: діалогічне спілкування ,діалогічність
інтелектуальний розвиток
Дата публікації: 2012
Видавництво: Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, державний вищий навчальний заклад
Серія/номер: УДК;81’23
Опис: Проаналізовано наукові підходи до проблеми діалогічності. Показано, що діалог координує загальні дії людей і задовольняє потребу в психологічному контакті. Наведено результати емпіричного дослідження. Ключові слова: діалогічне спілкування, діалогічність, інтелектуальний розвиток. ... Проанализированы научные подходы и проблема диалогичности. Показано, что диалог координирует общие действия и удовлетворяет потребности в психологическом контакте. Приведены результаты эмпирического исследования.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/1855
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
psling_2012_10_6.pdf180,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.