Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/1855
Назва: | Особливості діалогічності курсантів і студентів та її вплив на розумовий розвиток особистості |
Автори: | Ільїна, Юлія Юріївна |
Ключові слова: | діалогічне спілкування ,діалогічність інтелектуальний розвиток |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, державний вищий навчальний заклад |
Серія/номер: | УДК;81’23 |
Опис: | Проаналізовано наукові підходи до проблеми діалогічності. Показано, що діалог координує загальні дії людей і задовольняє потребу в психологічному контакті. Наведено результати емпіричного дослідження. Ключові слова: діалогічне спілкування, діалогічність, інтелектуальний розвиток. ... Проанализированы научные подходы и проблема диалогичности. Показано, что диалог координирует общие действия и удовлетворяет потребности в психологическом контакте. Приведены результаты эмпирического исследования. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/1855 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології діяльності в особливих умовах |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
psling_2012_10_6.pdf | 180,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.