Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/1931
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКільпякова, Вікторія Євгеніївна-
dc.contributor.authorМаксимова, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorГлібко, Олена Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-06-17T14:16:39Z-
dc.date.available2017-06-17T14:16:39Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМатеріалиV Всеукраїнської наук конф «Прикладна геометрія, дизайн, об’єкти інтелектуальної власності» Вип.5., 2016.- С.106-109.ru_RU
dc.identifier.isbn966-7665-80-6-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/1931-
dc.description.abstractРозглядається питання розробки пакету інформаційної візуальної продукції рекламного спрямування з використанням елементів тривимірного моделювання та анімаціїru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherКиїв: ДІЯru_RU
dc.subjectреклама, фірмовий стиль, логотип, піктограма, сайт, тривимірне моделювання, візитна карткаru_RU
dc.titleСтворення комплексу імеджевої рекламної продукції з елементами 3D графікиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежної профілактики в населених пунктах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KPI_KILPYKOVA_2016.pdfОсновна стаття468,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.