Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/1931
Title: Створення комплексу імеджевої рекламної продукції з елементами 3D графіки
Authors: Кільпякова, Вікторія Євгеніївна
Максимова, Марія Олександрівна
Глібко, Олена Анатоліївна
Keywords: реклама, фірмовий стиль, логотип, піктограма, сайт, тривимірне моделювання, візитна картка
Issue Date: 2016
Publisher: Київ: ДІЯ
Citation: МатеріалиV Всеукраїнської наук конф «Прикладна геометрія, дизайн, об’єкти інтелектуальної власності» Вип.5., 2016.- С.106-109.
Abstract: Розглядається питання розробки пакету інформаційної візуальної продукції рекламного спрямування з використанням елементів тривимірного моделювання та анімації
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/1931
ISBN: 966-7665-80-6
Appears in Collections:Кафедра пожежної профілактики в населених пунктах

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KPI_KILPYKOVA_2016.pdfОсновна стаття468,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.