Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19323
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гонтаренко, Людмила | - |
dc.contributor.author | Григоренко, Наталія | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-16T20:14:52Z | - |
dc.date.available | 2023-12-16T20:14:52Z | - |
dc.date.issued | 2023-12-16 | - |
dc.identifier.citation | Григоренко Н., Гонтаренко Л. Основні напрямки підвищення рівня цивільного та соціального-психологічного захисту населення. Проблеми екстремальної та кризової психології. Харків. НУЦЗУ, 2023. - Вип. 2(6). С. 94-103 | - |
dc.identifier.issn | 2786-5541 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19323 | - |
dc.description.abstract | Україна має запровадити національну систему стійкості, з чіткою взаємодію безпеки і оборони, держорганів, територіальних громад, бізнесу, населення у запобіганні й реагуванні на загрози, налагодження надійних каналів комунікації державних органів із населенням. Цивільний та соціальний захист є основними напрямками реалізації пріоритетних інтересів. Розбудова якої шукає нові форми і методи забезпечення безпеки в територіальних громадах, які будуть спрямовані на підвищення ефективності прийняття управлінських рішень. Заходи щодо зниження розмірів збитку, можливих втрат і руйнувань, соціальних проблем повинні здійснюватися завчасно, з принципу необхідної достатності й максимально можливого використання наявних сил і засобів. Повноваження органів місцевого самоврядування у забезпеченні: реалізації програм цивільного захисту; оповіщення та інформування населення; організації робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, радіаційного, хімічного, біологічного, медичного та соціально захисту населення та інженерного захисту територій; організація та здійснення евакуації населення, майна у безпечні райони, їх розміщення та життєзабезпечення населення; комплексного підходу до реальних загроз, які можуть виявляти каскадний ефект. Безпекова децентралізацій спрямована на оптимізацію існуючих закладів та створення нових структур, потребує додаткового фінансування за рахунок місцевих бюджетів. Нормативно-правові акти не встановлюють (рекомендують) критерії чисельності цивільного та соціального захисту. Відзначили тенденції: недостатній рівень кваліфікації кадрів, неефективне використання фінансових ресурсів, відсутній механізм перерозподілів районного бюджету та трансфертів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Х.: НУЦЗ України | uk_UA |
dc.subject | захищеність, цивільний захист, соціальний захист, територіальна громада, децентралізація | uk_UA |
dc.title | ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЦИВІЛЬНОГО ТА СОЦІАЛЬНОГО-ПСИХОЛОГІСНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Науковий журнал "Проблеми екстремальної та кризової психології" 2023-2(6) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття Григоренко Н., Гонтаренко Л. 16.12.2023.pdf | 281,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.