Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19323
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГонтаренко, Людмила-
dc.contributor.authorГригоренко, Наталія-
dc.date.accessioned2023-12-16T20:14:52Z-
dc.date.available2023-12-16T20:14:52Z-
dc.date.issued2023-12-16-
dc.identifier.citationГригоренко Н., Гонтаренко Л. Основні напрямки підвищення рівня цивільного та соціального-психологічного захисту населення. Проблеми екстремальної та кризової психології. Харків. НУЦЗУ, 2023. - Вип. 2(6). С. 94-103-
dc.identifier.issn2786-5541-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19323-
dc.description.abstractУкраїна має запровадити національну систему стійкості, з чіткою взаємодію безпеки і оборони, держорганів, територіальних громад, бізнесу, населення у запобіганні й реагуванні на загрози, налагодження надійних каналів комунікації державних органів із населенням. Цивільний та соціальний захист є основними напрямками реалізації пріоритетних інтересів. Розбудова якої шукає нові форми і методи забезпечення безпеки в територіальних громадах, які будуть спрямовані на підвищення ефективності прийняття управлінських рішень. Заходи щодо зниження розмірів збитку, можливих втрат і руйнувань, соціальних проблем повинні здійснюватися завчасно, з принципу необхідної достатності й максимально можливого використання наявних сил і засобів. Повноваження органів місцевого самоврядування у забезпеченні: реалізації програм цивільного захисту; оповіщення та інформування населення; організації робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, радіаційного, хімічного, біологічного, медичного та соціально захисту населення та інженерного захисту територій; організація та здійснення евакуації населення, майна у безпечні райони, їх розміщення та життєзабезпечення населення; комплексного підходу до реальних загроз, які можуть виявляти каскадний ефект. Безпекова децентралізацій спрямована на оптимізацію існуючих закладів та створення нових структур, потребує додаткового фінансування за рахунок місцевих бюджетів. Нормативно-правові акти не встановлюють (рекомендують) критерії чисельності цивільного та соціального захисту. Відзначили тенденції: недостатній рівень кваліфікації кадрів, неефективне використання фінансових ресурсів, відсутній механізм перерозподілів районного бюджету та трансфертів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХ.: НУЦЗ Україниuk_UA
dc.subjectзахищеність, цивільний захист, соціальний захист, територіальна громада, децентралізаціяuk_UA
dc.titleОСНОВНІ НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЦИВІЛЬНОГО ТА СОЦІАЛЬНОГО-ПСИХОЛОГІСНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Проблеми екстремальної та кризової психології" 2023-2(6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Григоренко Н., Гонтаренко Л. 16.12.2023.pdf281,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.