Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19367
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧеркашин, Олександр-
dc.contributor.authorЩербак, Сергій-
dc.date.accessioned2023-12-17T15:49:25Z-
dc.date.available2023-12-17T15:49:25Z-
dc.date.issued2023-10-
dc.identifier.citationФО-П Дуюнова Т.В.uk_UA
dc.identifier.other10.52363/2414-5866-2023-2-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19367-
dc.description.abstractУ статті представлено історію навчання дітей пожежній безпеці протягом 1910-1994 років. З`ясовано етапи формування соціально-педагогічних передумов пожежно-профілактичної та виховної роботи з дітьми у сфері пожежної безпеки, виникнення та подальший розвиток формування у молодших школярів знань, умінь та навичок у сфері пожежної безпеки. Виявлено та обґрунтовано причину відновлення актуальності проблеми формування у молодших школярів знань про пожежну безпеку наприкінці XX – початку XXI століття.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет цивільного захисту Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseries2;19-
dc.subjectдіти, пожежна безпека, виховна робота, пожежнопрофілактична робота, формування знань у сфері пожежної безпекиuk_UA
dc.titleУчасть держави у навчанні дітей пожежній безпеці: екскурс до історії питанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежної та рятувальної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbіrnik NUCZU_2023_2_19++ (1).pdf5,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.