Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19434
Title: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ ЦИФРОФИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ В ГАЛУЗІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ
Other Titles: STATE MANAGEMENT OF DIGITAL TECHNOLOGIES IN THE FIELD OF PHYSICAL EDUCATION AND SPORTS
Authors: Кононович, Вячеслав Генріхович
Порока, С.Г.
Keywords: державне управління, цифрові технології, цифровий освітній ресурс, фізкультурна освіта, сфера фізичної культури та спорту
public administration, digital technologies, digital educational resource, physical education, the field of physical culture and sports
Issue Date: 2023
Publisher: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ
Citation: ВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"
Series/Report no.: 2(19)2023;
Abstract: У статті проаналізовано та виявлені основні напрями державного управління цифрової трансформації у фізкультурній освіті та у сфері фізичної культури та спорту в Україні, до яких можна віднести наступне: створення та використання в навчальному процесі таких цифрових ресурсів, як цифрові програми оцінки ефективності навчання; цифрові багатоцільові навчальні системи, що володіють функцією навчання, контролю, самоконтроля і тренажу; цифрові мультимедійні презентації, які використовуються як для передачі знань, так і для контролю знань; різні бази даних призначення, наприклад бази даних рухомих ігор, які використовуються на заняттях освіти фізичної культури в різних класах, конспектів уроків, музичних супроводів та іншого; освітні ресурси, підготовлені для розміщення в Інтернеті; курси для онлайн і мережевих технологій; цифрові відеофільми та відео-уроки; мобільні програми. В державним управлінні спортивно-оздоровчої діяльності використання цифрових технологій здійснюється в наступних напрямках: спортивна тренування, організація і проведення спортивних змагань, оздоровча фізична культура і фітнес, діагностика функціональних систем організму, психодіагностика в спорті, моніторинг фізичного стану і здоров'я, тих хто займаються фізичною культурою і спортом і, нарешті, створення інформаційно-методичного забезпечення в спортивних організаціях та оздоровчих центрах. Визначено поняття цифрової трансформації у фізкультурній освіті, проведено аналіз основних видів цифрових освітніх технологій, що використовуються в навчальному процесі. Отримані результати дослідження дозволяють більш цілеспрямовано розробляти цифрові освітні ресурси і використовувати теорію та методику їх використання у державним управлінні фізкультурній освіті та у сфері фізичної культури та спорту
Description: The article analyzes and identifies the main directions of the state management of digital transformation in physical education and in the field of physical culture and sports in Ukraine, which include the following: creation and use in the educational process of such digital resources as digital programs for evaluating the effectiveness of education; digital multi-purpose educational systems with the function of training, control, self-monitoring and training; digital multimedia presentations used for both knowledge transfer and knowledge control; various purpose databases, for example, databases of mobile games used in physical education lessons in different classes, lesson notes, musical accompaniments, and more; educational resources prepared for placement on the Internet; courses for online and network technologies; digital videos and video lessons; mobile applications. In the state administration of sports and health activities, the use of digital technologies is carried out in the following areas: sports training, organization and holding of sports competitions, health physical culture and fitness, diagnostics of functional body systems, psychodiagnostics in sports, monitoring of the physical condition and health of those engaged in physical culture and sports and, finally, the creation of informational and methodological support in sports organizations and health centers. The concept of digital transformation in physical education is defined, the main types of digital educational technologies used in the educational process are analyzed. The obtained results of the study make it possible to more purposefully develop digital educational resources and use the theory and methodology of their use in the state management of physical education and in the field of physical culture and sports
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19434
ISSN: 2414-5866
Appears in Collections:Кафедра фізичної підготовки

Files in This Item:
File SizeFormat 
KononovychPoroka.pdf354,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.