Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19532
Назва: Підігрівник палива дизельного двигуна внутрішнього згоряння спеціального транспортного засобу
Автори: Калиновський, Андрій Якович
Коваленко, Роман Іванович
Кривошей, Борис Іванович
Назаренко, Сергій Юрійович
Ключові слова: підігрівник палива
спеціальний транспортний засіб
дизельне паливо
гранична температура фільтрованості палива
Дата публікації: січ-2023
Видавництво: НУЦЗУ
Бібліографічний опис: Ковалено Р.І. Підігрівник палива дизельного двигуна внутрішнього згоряння спеціального транспортного засобу / Р. І. Коваленко, А. Я. Калиновський, Б. І. Кривошей, С. Ю. Назаренко // Збірник наукових праць «Проблеми надзвичайних ситуацій». – Харків: НУЦЗ України, 2022. – Ви-пуск № 2 (36). – С. 80-89.
Серія/номер: 36;
Короткий огляд (реферат): Запропоновано удосконалену конструкцію підігрівника палива дизельного двигуна внутрішнього згоряння, яка забезпечує свою працездатність за умов, коли маршовий двигун спеціального транспортного засобу не запущений. Технічний результат досягається шляхом паралельного приєднання до відомої конструкції підігрівника палива дизельного двигуна внутрішнього згоряння трубопроводу випуску відпрацьованих газів, що з’єднаний з автономним повітряним обігрівачем кабіни транспортного засобу. Відповідно об’єктом дослідження є конструкція спеціальних транспортних засобів, а предметом дослідження – способи удосконалення пускових властивостей дизельних двигунів внутрішнього згоряння в умовах низьких температур навколишнього середовища. Перевірка працездатності запропонованої конструкції підігрівника палива дизельного двигуна внутрішнього згоряння виконувалася шляхом використання загальновідомих методів розрахунку пластинчастих теплообмінних апаратів. Для розрахунків були використані характеристики автономного повітряного обігрівача кабіни транспортного засобу моделі «Планар-8ДМ-24». Встановлено, що температура дизельного палива, яка підтримується в паливному баку поблизу паливозабірника під час роботи автономного повітряного обігрівача кабіни транспортного засобу за умови, коли пуск маршового двигуна не здійснено складає близько 0 °С. Це значення є вище граничної температури фільтрованості літнього дизельного палива, тобто дозволяє стверджувати про працездатність запропонованої конструкції підігрівника палива. Запропонована конструкція підігрівника палива дизельного двигуна внутрішнього згоряння найбільш підходить для спеціальних транспортних засобів, які експлуатуються практичними підрозділами і дозволяє покращити пускові властивості маршових двигунів в умовах низьких температур навколишнього середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/19532
ISSN: 2524-0226
2524-0234
Розташовується у зібраннях:Інженерної та аварійно-рятувальної техніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7k_80-89.pdf450,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.